Kosár

Bezárás

Visszárú és elállási jog

VISSZÁRÚ

A 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet (a továbbiakban: Kr.) 29. § e) pontja alapján kozmetikumok vonatkozásában egészségvédelmi vagy higiéniai okokból nem illeti meg a Kr. 20.§-ában meghatározott elállási jog, amennyiben a termék az átadást követően felbontásra került, vagyis a Vevő a terméket közvetlenül védő csomagolást már felbontotta.
Amennyiben 15 nap, vagy annál több idő telik el a termék kézhezvételéhez (futár szolgálat általi kézbesítés, vagy személyes átvétel) képest, a fentebbi kitétel teljesülése esetében sem áll módunkban a vételárat visszatéríteni, vagy a terméket cserélni.
A termék visszaküldését, csak úgy áll módunkban elfogadni, ha azt még nem használtad, eredeti csomagolásában és a kupakzáró védőjelzés sértetlen állapotában küldöd vissza. A visszaküldéshez szükségünk van az eredeti számlára, vagy a megrendelés visszaigazolásra, amit tőlünk kaptál. 

VISSZATÉRÍTÉSEK ÉS PANASZKEZELÉS

Miután visszakaptuk és ellenőriztük a visszaküldött terméket, egy emailt fogunk küldeni neked, amiben értesítünk, hogy megkaptuk a általad feladott csomagot. Arról is értesíteni fogunk, hogy elfogadjuk, vagy elutasítjuk a visszatérítési igényt. Amennyiben a visszatérítési igényedet elfogadtuk, visszautaljuk számodra a termék árát.

KÉSETT VAGY NEM MEGVALÓSULT VISSZAFIZETÉS

Amennyiben nem kaptad vissza a megállapodott visszatérítést, először ellenőrizzed a bankszámládat és lépj kapcsolatba a bankkártyádat kibocsájtó pénzintézettel, időt igényel ameddig a pénzvisszatérítés hivatalosan teljesül.
Amennyiben továbbra sem kaptad meg a jóváírást, kérünk lépj kapcsolatba velünk az info@marinamiracle.hu email címen, vagy egyéb elérhetőségeinken, hogy megtaláljuk a megoldást.

TERMÉKEK CSERÉJE

Termékeket csak abban az esetben áll módunkban cserélni, ha a csomag kézbesítésekor sérült vagy összetört állapotban kaptad meg. A sérült, vagy törött termék csere ügyintézése érdekében, írj nekünk emailt az info@marinamiracle.hu címre és megtaláljuk a megoldást.

 

VISSZAKÜLDÉS CÍME

Kérünk, hogy a visszárus termékeket az alábbi címre küldd vissza:
Bercsényi Renáta e.v.
2230 Gyömrő, Kassai u. 16./3
Magyarország

A termékek visszaküldésének költsége téged terhel. Szállítási költséget nem áll módunkban visszatéríteni. Amennyiben pénz visszatérítést kaptál és mi rendeltük meg a futárszolgálattól az árufelvételt, a visszaszállítás költségét levonjuk a visszatérítés összegéből. Amennyiben 20.000- Ft értéknél drágább csomagot küldesz vissza javasoljuk, hogy olyan futárszolgáltatás használj, amely lehetővé teszi a csomag nyomon követését vagy szállítási biztosítás megkötését. Nem tudunk garanciát vállalni arra, hogy a visszaküldött termékeidet meg is kapjuk.
Minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy boldog és elégedett vásárlónk legyél és biztonságos és egyszerű vásárlási élményben legyen részed.

Szia!

Iratkozz fel hírlevelünkre és értesülj elsőként újdonságainkról és exkluzív ajánlatainkról!

A "Küldés" gombra kattintva nyilatkozol, hogy elolvastad és elfogadod az "Adatkezelési tájékoztatónkban" található adatkezelési irányelveket.

KERESÉS AZ ÜZLETBEN